پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازی Thief 4 دارای بعدی متفاوت
نوشته شده در چهار شنبه 30 اسفند 1391
بازدید : 1282
نویسنده : داني

شرکت Eidos Montreal در حال کار بر روی نسخه چهارم بازی Thief می باشد تا مخاطبان زیادی را به سوی خود جلب کند و این بازی را بیشتر قابل دسترسی کند. برای اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب بروید

سری چهرم از بازی « دزد » برای کنسول های نسل بعد یعنی PS4 , X-Box 360 برنامه ریزی شده است. Nicolas Cantain تهیه کننده این بازی این چنین گفته است :

” اما ما می خواستیم DNA اصلی که گرت چه شخصی می باشد را پنهان کنیم و به علت همین کار زیادی روی این مسئله انجام ندادیم زیرا به خوبی دارد مسیر خود را دنبال می کند. وی در بازی بیشتر و بهتر نقش خواهد داشت. ما می خواستیم که لباس و زره او منعکس کننده تر باشد. در آغاز، او یک گوتیک به نظر می رسد و دارای ناخن های سفید و سیاه است و این مسئله کمی شکل و شمایل او را بد نشان می داد که ما تصمیم گرفتیم آن را بهتر خلق کنیم. بله او یک شوالیه تاریکی است اما ما نمی خواهیم بگوییم که او یک گوتیک تمام عیار است ”

Nicolas Cantain شخصیت اصلی سری بازی های Assassin’s Creed یعنی الطائیر را طراحی کرده است :

” این همان چیزی بود که من با گرت انجام دادم. هر دو شخصیت های بازی طوری در بازی نقش آفرینی کردند که به آدم احساس عرفانی را می بخشیدند. این شخص باید در NPCs شما ایستاده و همچنین باید با دیگر قهرمانان ویدیویی هم تراز شود. مردم معمولا می گویند او خیلی سفید است او بیش از حد سیاه است و به چشم نمیاید و … اما این ها موارد خوبی هستند ”

همچنین Nicolas Cantain تایید کرد که :

” من می خواستم این را به همه نشان بدم که فقط کاراکتر های خوب نمی توانند موجب محبوبیت در بازی های رایانه ای شود و با ساخت یک ضد قهرمان مانند گرت نشان دادم که اینطور شخصیت ها هم مایه محبوبیت و سرافرازی یک بازی می شود ”

پس از سال ها از راز های پنهان پرده برداری شد و سری چهارم عنوان محبوب Thief آماده شده است که در سال ۲۰۱۴ برای پلتفرم های PC , PS4 و احتمالا کنسول نسل بعد مایکروسافت عرضه شود.



:: موضوعات مرتبط: اخباربازي ها , خبرهاي مهم , ,
:: برچسب‌ها: اخبارجدیدبازی ها ,



دانلود آپدیت ۱٫۴ بازی Assassins Creed 3
نوشته شده در چهار شنبه 30 اسفند 1391
بازدید : 1385
نویسنده : داني

یکی از مهمترین اشکالاتی که بازی AC3 داشت افت فریم شدید و باگ های مختلفی بود که به مرور زمان با این آپدیت ها منتشر شد قابل ذکر است که این آپدیت فقط بر روی نسخه های ریلود قابل نصب است برای دانلود و آموزش استفاده به ادامه مطالب بروید

دانلود آپدیت 1.4 بازی Assassins Creed 3

:: موضوعات مرتبط: دانلود بازي , ,
:: برچسب‌ها: دانلود اپدیت بازی های جدید ,



دانلود DLC بازی Assassins Creed 3 The Tyranny of King Washington The Betrayal
نوشته شده در چهار شنبه 30 اسفند 1391
بازدید : 2712
نویسنده : داني

قسمت دوم از DLC بازی AC3 منتشر و هم اکنون توسط گروه ریلود کرک شد قسمت اول این DLC بازی Infamy بود که برای شما آماده کرده بودیم که از این جا قابل دانلود است حال قسمت دوم این DLC یا ادامه آن را آماده کردیم که می توانید از این وب دانلود کنید

دانلود DLC بازی Assassins Creed 3 The Tyranny of King Washington The Betrayal

دانلود DLC از طریق لینک زیر به همراه کرک که در داخل DLC موجود می باشد

 

دانلود DLC با حجم ۱٫۳ گیگابایت

رمز فایل: www.rayangame.ir

 

آموزش نصب + استفاده
۱-پس از دانلود و خارج کردن از حالت فشرده با تعدادی فایل همنام مواجه می شوید با راست کلیک بر روی یکی از فایل های همنام و زدن گزینه Extract to صبر کنید عملیات یک پارچه سازی انجام شود حال پوشه ای ایجاد می شود وارد آن شوید

۲-اقدام به نصب DLC کنید
۲- این DLC نیاز به آپدیت ۱٫۴ دارد که در سایت برای نصب موجود است که می توانید دانلود کنید
۳- کرک را در محل نصب بازی کپی کنید.

منبع:rayangame.ir


:: موضوعات مرتبط: دانلود بازي , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی های جدید ,



خبر های تازه Assassin’s Creed Black Flag
نوشته شده در چهار شنبه 30 اسفند 1391
بازدید : 1190
نویسنده : داني

ساسینز کرید ۴ : بلگ فلگ قرار است یک بازی بسیار جدی و تاریک باشد. یوبیسافت اخیرا در مصاحبه ای با MCV UK گفته که « می خواهند تعریف جدیدی از دزدان دریایی در صنعت سرگرمی مدرن به وجود بیاورند».بازی جدید اساسینز کرید در

خبر های تازه Assassin’s Creed Black Flag

دوران دزدان دریایی اتفاق میوفتد، و یوبیسافت قصد دارد تا بازی را بسیار جدی تر از سایر آثاری که تاکنون درباره ی این یاغیان دریایی ساخته شده است- مانند دزدان دریایی کاراییب- بسازد.

کارستن میهیل -یکی از مدیران اجرایی یوبی سافت- گفت: ” ما فرصت بی نظیری بدست آوردیم که سراغ دزدان دریایی برویم. وقتی نبرد های دریایی اساسینز کرید ۳ معرفی شد, تقاضاهای زیادی برای یک بازی درباره دزدان دریایی از طرف طرفداران بدست ما رسید. شکی نیست که مردم این را می خواهند, اما این کار آسان نیست و به یک تیم با استعداد, با تجربه زیاد و تکنولوژی بالا نیاز است. داشتن نبردهای دریایی خوب یک چیز است ولی ترکیب آن با کشتی سواری و گیم پلی روی خشکی, کار بسیار سختی است.”

یوبی سافت قصد دارد تا از کلیشه های مربوط به دزدان دریایی دوری کند. میهیل در ادامه گفت: ” ما از کلیشه ها دوری می کنیم. مانند اینکه ببینید شخصی با طوطی روی شانه اش و قلابی به جای دستش روی عرشه کشتی قدم بزند! ما استانداردهای واقع گرایانه سریال های شبکه HBO را برای دزدانمان در نظر گرفته ایم. اینبار دزدان دریایی داستانی برای کودکان نخواهد بود.”



:: موضوعات مرتبط: اخباربازي ها , خبرهاي مهم , ,
:: برچسب‌ها: اخبارجدیدبازی ها ,



Assassin’s Creed Rising Phoenix برای PS Vita
نوشته شده در چهار شنبه 30 اسفند 1391
بازدید : 1192
نویسنده : داني

تصاویری جدیدی از بازی Assassin’s Creed: Rising Phoenix به تازگی منتشر شده است. این بازی در حال توسعه بر روی پلتفرم PS Vita است. برای اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب بروید.

Assassin’s Creed: Rising Phoenix برای PS Vita

:: موضوعات مرتبط: اخباربازي ها , خبرهاي مهم , ,
:: برچسب‌ها: اخبارجدید کنسول های بازی ,



بازدید : 1260
نویسنده : داني

رییس کرایتک یعنی آقای “Cevat Yerli” معتقد است که نسل آینده کنسول ها با رایانه های شخصی مشترک خواهد بود. وی عقیده دارد که در حالی که ناشران عناوین برای رایانه های شخصی قصد در ارتقای بازی های خود دارند, ناشران کنسول های نسل حاضر به فکر ارتقای کنسول‌های خود بودند.

وی در مصاحبه ای با مجله رسمی Xbox اظهار داشت:

“من عقیده دارم نسل بعدی کنسول ها ترکیبی از دو توسعه و ارتقا خواهد بود.آن ها خیلی بیشتر از الان در محور رایانه های شخصی خواهند بود و با آن ها اشتراک های زیادی خواهند داشت.در حقیقت, من عقیده دارم , نه من نمی توانم بیش از این در این مورد صحبتی داشته باشم.بهتر است این گونه بگویم :”توسعه های نسل بعدی PC ها خیلی بیشتر راحت تر از توسعه و ارتقا های نسل فعلی کنسول ها خواهند بود.”

در واقع یرلی می‌خواست این منظور را برساند که برای توسعه دهندگان رایانه های شخصی تمرکز برای تنظیم فناوری خود همراه کنسول های نسل گذشته سخت بوده در صورتی که این کار با عرضه کنسول های نسل بعدی راحت تر خواهد بود.وی که در میانه ی صحبت هایش لحظه ای از ادامه ی سخنانش امتناع کرد اشاره به نسل بعد داشت که به خاطر این که راز های این نسل را پیش خود مگه دارد بحث خود را ادامه نداد.

منبع:dbazinews.com


:: موضوعات مرتبط: اخباربازي ها , خبرهاي مهم , ,
:: برچسب‌ها: اخبارجدیدبازی ها ,



بازدید : 1284
نویسنده : داني

باد به آرامی می‌وزید و آسمان آفتابی بود. آواز گنجشک‌ها که در میان درختان بیرون آمده از دل شهر بازی می‌کردند به گوش می‌رسید. حالا سال‌ها می‌گذرد; سال‌ها می‌گذرد از زمانی که شلوغی خیابان‌ها و رفت و آمد مردم, نشان از زندگی بود; سال‌ها می‌گذرد از وقتی که بچه‌ها در مدرسه از محبت و دوستی می‌آموختند; سال‌هایی دور و دراز که همچون قصه‌ی آرام شبانه‌ی دوران کودکی‌مان رویایی بیش نبودند. حالا باید جنگید; حالا باید برای قدم گذاشتن به خیابان دلهره داشت; آفتاب تاریک است, حتی تاریک‌تر از مهتاب; این آغازیست بر داستان بقا در دنیایی که صاحبش تغییر کرده; این داستان ماست; قصه‌ی دردناک بقا; حس بازمانده بودن; بازماند‌ه‌ای که کسب و کارش بقاست; داستان یکی از ما; آخرین نفر ما… .


:: موضوعات مرتبط: نقدبازي ها , ,
:: برچسب‌ها: نقدبازی های جدید ,



بازدید : 1848
نویسنده : داني

«چرخ دنده های جنگ: قضاوت» prequel عجیبی است که ویژگی های جذابی به همراه دارد.«دیو کوک» از vg247 این نسخه از فرانچایز “people can fly” را بازی کرده تا ببیند آیا این بازی می تواند با سه گانه اصلی به خوبی رابطه برقرار کند یا نه!
همانطور که هفته ی قبل در مقاله ی ارزیابی «خدای جنگ :معراج» اشاره کردم ما در فاصله ی زمانی مناسبی قرار داریم.الان زمانی است که در حال عبور به نسل بعد هستیم و استودیو هایی که می خواهند فرانچایز هایشان موفق باشند و بازی های prequel با ریسک پایین و جذابیت بیشتر را ارایه می کنند.این روند برای چرخ دنده های جنگ قضاوت نیز صدق می کند.


:: موضوعات مرتبط: نقدبازي ها , اخباربازي ها , دانلود بازي , ,
:: برچسب‌ها: اخبارجدیدبازی ها ,



بازدید : 1757
نویسنده : داني

Leon S Kennedy

تاریخ تولد : ۱۹۷۷
سن: ۳۶
ملیت :  آمریکایی
جنیست : مرد
گروه خونی A
قد : ۱۸۰cm
وزن: ۷۲٫۲ کیلو گرم
شغل: مامور پلیس راکون سیتی ( ۱۹۹۸ ) – مامور ویژه دولت آمریکا ( ۲۰۱۱-۱۹۹۸ ) – مامور D.S.O( تاکنون – ۲۰۱۱ )
وضعیت : زنده


:: موضوعات مرتبط: نقدبازي ها , اخباربازي ها , خبرهاي مهم , ,
:: برچسب‌ها: اخبارجدیدبازی ها ,



بازدید : 1198
نویسنده : داني

سایت بریتانیای آمازون (Amazon UK) در بر روی وب سایت رسمی خود عنوانی با نام”Mortal Kombat GOTY” برای رایانه های شخصی تایید کرده است.

به گفته ی وب سایت Evil Avatar این اتفاق می تواند دو مفهوم داشته باشد: یا این عنوان برای رایانه های شخصی عرضه خواهد شد یا این که وب سایت آمازون این بازی را به اشتباه در این لیست قرار داده است. قابل ذکر است که این وب سایت قیمت این بازی و پلتفرم آن (PC) را نیز مشخص کرده است.همچنین ذکر شده است که این بازی بر روی ویندوز ۷ و XP قبل اجرا خواهد بود. به گفته ی مسئولین VG247 آن ها ایمیلی برای این وب سایت خواهند فرستاد و تا زمانی که درستی آن تایید نشود این خبر شایعه ای بیش نخواهد بود.

منبع:dbazinews.com


:: موضوعات مرتبط: اخباربازي ها , خبرهاي مهم , ,
:: برچسب‌ها: اخبارجدیدبازی ها ,