انتشار اطلاعات جدید از عنوان رمبو
بهترين و برترين بازي ها تقديم به تمام بازي خورها
تاریخ : دو شنبه 20 خرداد 1392
نویسنده : داني

تیر اندازی: اکثر مراحل تیر اندازی بازی به صورت دوربین ثابت انجام می شود و بازیکنان باید برای نجات یافتن در نبرد های بازی تصمیمات تاکتیکی و حساس بگیرند، اگر بدون برنامه ریزی از کاور خود بیرون بیایید نتیجه اش مرگ زود رس است. ماموریت های فرعی،راه های مختلف،صحنه های دکمه زنی،مناظر طبیعی و بیش از ۲۵ نوع مدل دشمن در بازی تدارک دیده شده است تا آدرنالین بازی کننده را بالا نگه دارد.

تخریب پذیری: اسلحه های سنگین مانند M60، تیرکمان با تیر های منفجره و بمب های زمانی باعث بوجود آمدن تخریب های بسیار وسیعی در مقابل جسم های سخت و سفت خواهند شد.همچنین وجود صحنه هایی مانند فیلم برای این قسمت تخریب کاری تایید شده است که از آن ها می توان به صحنه بزن و بکش رمبو در ساختمان پلیس فیم “First Blood” اشاره کرد.

صحنه های دکمه زنی: صحنه های دکمه زنی اکثرا مانند صحنه های داخل فیلم های رمبو طراحی شده اند و به هنگام آن ها بازی به صورت سوم شخص در خواهد آمد.

اسلحه ها و وسایل نقلیه: استفاده از اسلحه های بزرگ مانند راکت لانچر ها و وسایل نقلیه ای که در فیلم های Rambo: First Blood Part II و Rambo III دیده ایم در اولویت قرار دارد.

مخفی کاری: اکثر مراحل بازی در پایگاه های نظامی یا جنگل ها صورت میگیرد که در این مراحل از اسلحه های مخصوص رمبو مانند چاقو و تیر و کمانش استفاده میشود. گول زدن سربازان و استفاده به موقع از تیر و کمان یکی از موثر ترین راه های برای کشتن دشمنان از داخل سایه ها است. بخش مبارزه با چاقو نیز به رمبو این قابلیت را می دهد که به صورت مخفی کاری جلو برود یا همه را قلع و قمع کند.

باس فایت ها: به مانند قسمت های دیگر بازی نیز این بخش سعی کرده است تا دشمنان دیرینه رمبو را به تصویر بکشد، از کشتن فرمانده Tay گرفته تا ترکاندن هلیکوپتر روسی با یک دوشکا و اسلحه های سنگین.

احتمال می رود که این بازی امسال برای پلتفرم های PC,PS3 و Xbox 360 عرضه شود.

منبع:dbazinews.com


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اخباربازي هاخبرهاي مهم
برچسب‌ها: اخبارجدید بازی ها
آخرین مطالب