PC پلتفرم مبنا «فرقه قاتلین ۴: پرچم سیاه» خواهد بود
بهترين و برترين بازي ها تقديم به تمام بازي خورها
تاریخ : پنج شنبه 12 ارديبهشت 1392
نویسنده : داني

شعبه سنگاپور شرکت «یوبی سافت» تایید کرد PC پلتفرم مبنا عنوان «فرقه قاتلین ۴» است و نسخه کنسولی از روی ورژن PC پورت خواهد شد. اقای Hugues Ricour تهیه کننده ارشد بازی به مجله EDGE گفت غیر از ان ها ۵ استودیو دیگر به «یوبی سافت مونترال» در ساخت این عنوان عظیم «پرچم سیاه» کمک می کنند.

او در مصاحبه ای با EDGE گفت:

“ما در حال حاضر بر روی نسخه PC بازی کار می کنیم, این کار ما را برای ساخت بازی و پورت ساده تر می کند. ما در اصل به دنبال کشف ایده ها و فرصت های جدید برای سری «فرقه قاتلین» هستیم در اصل ما می دانیم بازی های جدید بیشتر اجتماعی می شوند, در دوران جدید همه چیز از طریق اینترنت به هم متصل است. ما این را می دانیم این نکات در نسل بعد به ما کمک شایانی خواهند کرد.”

“سری بازی های «فرقه قاتلین» در اصل بر روی بخش تک نفره متمرکز بود اما ما طرفداران و بخش هایی در جهان داریم که علاقه شدیدی به عناوین چند نفره دارند. در هر حال این را هم می دانیم که بیشتر طرفداران ما از داستان و نحوه روایت «فرقه قاتلین» لذت می برند. خب حال ما چگونه می توانیم این قابلیت را با بخش ویژگی های انلاین و همیشه متصل به اینترنت ترکیب کنیم تا یک عنوان ناب داشته باشیم؟ این نکته هنوز مشخص نیست اما ما ایده های بسیار جالبی داریم. بازی همچنان به ریشه های خود پایبند خواهد بود و این ریشه ها به روایت داستان بر می گردد.”

همچنین کنسول نسل بعدی قوی PS4 سازندگان را به هر چه یکپارچه شدن با سیستم اینترنت و “همیشه متصل” یاری می دهد.

منبع:dbazinews.com



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اخباربازي هاخبرهاي مهم
برچسب‌ها: اخبارجدیدبازی ها
آخرین مطالب