استودیو ”Obsidian” به ساخت ”New Vegas 2” علاقه مند است
بهترين و برترين بازي ها تقديم به تمام بازي خورها
تاریخ : چهار شنبه 25 بهمن 1391
نویسنده : داني

شرکت سازنده عنوان “Fallout: New Vegas” که در سال ۲۰۱۰ عرضه شد یعنی”Obsidian Entertaiment” علاقه شدیدی به ساخت نسخه دوم از بازی “New Vegas” دارد. اقای Feargus Urquhart رییس استودیو «ابسیدان» در مصاحبه ای رویاهای خود در مورد این عنوان را بیان کرده است.

اقای Urquhart در گفت و گویی با RPS ایده خود در مورد New Vegas 2 را توضیح داد و اعلام کرد ایده های او بسیار شبیه به پروژه قبلی او در استودیو Black Isla است.

“زمانی که می خواستیم بعد از ساخت “Fallout 1″ نسخه دوم را بسازیم سعی کردم دو منطقه و حالت کلی بازی را به هم وابسته و مرتبط کنیم.”

“اگر ما این کار را نمی کردیم بازی را با تفاوتی بسیار زیاد می ساختیم, پس اگر ما بخواهیم عنوان “New Vegas 2″ یا هر نسخه دیگری از سری بازی های “Fallout” را بسازیم ان ها را به طرز ماهرانه ای مرتبط به هم می سازیم و عنوان جدید ما با بازی که شرکت «بتسدا» ساخت مرتبط خواهد بود.”

“و ما به محدوده شگفت انگیزی برای بازی نیاز داریم. منظور من این است که نسخه جدید از این سری می تواند L.A Fallout باشد. این کار بازی جدید را با  Fallout 1 مرتبط می سازد. این می تواند اولین ملاقات  «مردگان متحرک» با سری Fallout باشد.

ما دقیقا نمی دانیم چه چیزی در انتظار سری بازی های”Fallout” است اما اگر شایعات جدید را دنبال کرده باشید شرکت «بتسدا» به دنبال استخدام نیرو جدید برای نسل بعد کنسول ها بوده است.

 

منبع:dbazinews.com



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اخباربازي هاخبرهاي مهم
برچسب‌ها: اخبارجديدبازي ها
آخرین مطالب