پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دانلود بازی Call of Duty: Advanced Warfare برای PC
نوشته شده در جمعه 16 آبان 1393
بازدید : 1377
نویسنده : داني

بازی ندای وظیفه: جنگ های پیشرفته طبق روال سالیانه امسال هم نیز توسط کمپانی بزرگ Activision عرضه شد و شرکتSledgehammer نسخه های PS4 , Xbox One و PC و استودیو High Moon نیز وظیفه ی ساخت نسخه های Xbox 360 و PS3 این بازی را بر عهده داشت و طبق گفته ها کال آف دیوتی: ادونسد وارفار قرار است این فرانچایز را به اوج برگردانند. سری بازی های بسیار جذاب و معروف Call Of Duty دارای سبکاکشن و اول شخص می باشند و قرار است بعد از مدت ها این نسخه، طلسم افت این شاهکار را بشکند و دوباره این فرانچایز را نجات دهد. شما می دانید که فرانچایز قدیمی ندای وظیفه بعد از نسخه ی Modern Warfar 2 که همه آن را شاهکار قرن می دانستند و ترک کردن شرکت Infiniti War به شدت ضربه خورد و افت کرد و آخرین نسخه کا آف دیوتی Call of Duty: Ghosts این جوری که انتظار میرفت نبود و پایین ترین متای کل این سری را داشت و تنها مزیتش فروش عالی این بازی بود. ولی این بار اکتیویژن سیاست های غلط خود را کنار گذاشت و تصمیم گرفت تا دوباره ندای وظیفه را برگرداند و نگذارد هیچ شوتر اول شخصی حتی جرات رقابت با این عنوان را بکند. داستان بازی در آینده و عصر تکنولوژی روایت میشود، این حوادث در سال 2054  میلادی به رخ میدهند، جایی که تکنولوژی  در اوج خود به سر می برد و جنگ ها نیز با ماشین های بسیار قدرتمند انجام میگیرد و سربازان و سلاح ها نیز مجهزتر و مدرن تر شده اند و دقیقا کار یک ربات همه فن حریف را انجام میدهند.

Call of Duty: Advanced Warfare PC

 


:: موضوعات مرتبط: دانلود بازي , دانلودبازي هاي كم حجم , دانلودبازي هاي جديدوقديم , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی جدید ,



دانلود نسخه KaOs بازی Styx Master of Shadows
نوشته شده در شنبه 10 آبان 1393
بازدید : 1564
نویسنده : داني

styx master of shadows cover 1 دانلود نسخه KaOs بازی Styx Master of Shadows

 

Styx: Master of Shadows بازی سبک مخفی کاری (Stealth) کمپانی Cyanide Studios است که به تازگی برای سه پلتفرم Microsoft Windows, PlayStation 4 و Xbox One منتشر شده است . شخصیت اول داستان بازی که styx نام دارد قرار است به شهر Akenash سفر کند و بر خلاف فیزیک بدنی کوچک هدف بزرگی دارد و آن شناخت بهتر خود و  جنسیت و نوع خودشاست چون دیگر مانند او کمتر پیدا می شوند و تقریبا نسل او از بین رفته است . به تازگی شخصیت Styx مورد توجه خیلی ها قرار گرفته است و با این که Of Orcs and Men (شماره قبلی بازی) چندان موفق نشد اما شخصیت خبیث styx احتمالا  توجه خیلی ها را جلب کرده است علاوه بر این گفتگو های او نیز بسیار تاثیر گذار هستند همچنین او عاشق دزدی است که این شخصیتش را کامل میکند احتمالا این بازی را با عنوان Thief مقایسه مقایسه خواهید کرد که در این صورت فرق یک بازی سوم شخص با اول شخص را درک خواهید کرد. Akenash شهر اصلی داستان بازی جایی است که تمام تاریکی ها از آن جا سرچشمه میگیرند و تمام موجودات خبیث در آن جا هستند به همین دلیل styx باید با استفاده از مهارت های خود به هدفش برسد .

 

 استدیوی فرانسوی  Cyanide تمام تلاش خود را میکند که به این بازی  هویت متفاوت و اصلی خودش را بدهد ، اما این را هم نمی توان نادیده گرفت که این عنوان از بازی Thief الهام گرفته شده است . شما شخصیت styx را در  محیط های خیلی گسترده و متنوع  کنترل خواهید کرد به طوری که ممکن است احساس کنید این یک بازی open world است اما این طور نیست . در styx روش های زیادی را برای نابودی دشمنان شما فراهم شده است تا به توسط آنها دشمن را نابود کنید  ، مثلا می توانید حواس آن ها را پرت کنید یا اینکه در بین آن ها  مخفی بشوید و در بین انجام این کارها جواهرات و اشیاء با ارزش را هم به سرقت ببرید . محیط Styx: Master of Shadows به گونه طراحی شده که فضای زیادی برای انجام مخفی کاری وجود دارد ، در ها و راه های متنوع و متعددی برای رسیدن به دشمن در بازی قرار داده شده است . شخصیت styx خیلی سریع و چالاک است ، اما بهتر است همیشه در حالت مخفی کاری بماند این کار باعث میشود که صدای پای او به گوش دشمنان نرسد اما مسلما اگر از دشمنان فاصله زیادی داشته باشد این کار دیگر لازم نیست و می تواند به سرعت حرکت کند . بهترین روش برای مخفی کاری در بازی , حرکت در سایه ها و تاریکی است اما برای اینکار باید به نوع دشمن توجه خود باشید. در ادامه لینک دانلود نسخه فشرده KaOSبازی به همراه تصاویر آن قرار داده شده.

 

 


:: موضوعات مرتبط: دانلود بازي , دانلودبازي هاي كم حجم , دانلودبازي هاي جديدوقديم , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی جدید ,



Alien Isolation KaOs – دانلود نسخه فشرده بازی
نوشته شده در شنبه 10 آبان 1393
بازدید : 1617
نویسنده : داني

دانلود نسخه kaos بازی Alien Isolation 1 Alien Isolation KaOs   دانلود نسخه فشرده بازی

 

Alien Isolation بازی سبک اکشن , Survival Horror با نمای اول شخص است که از فیلم کلاسیک ، ترسناک و هیجان انگیز سال ۱۹۷۹ آقای Ridley Scott الهام گرفته است که در آن بازیکنان خود را در فضایی پر از ترس و خطر می یابند و در سایه ها باید با یک Xenomorph بی رحم و غول پیکر نیز مقابله کنند , بازی توسط The Creative Assembly طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی مشهور و معروف Sega برای پلتفرم PC به بازار عرضه شده است . اتفاقات بازی Alien Isolation در سال ۲۱۳۷ یعنی  ۱۵ سال پس از حوادث Alien و ۴۲ سال پیش از Aliens روایت می شود . نباید فراموش کرد که در واقع این بازی برگشت به عناوینی است که سبک Survival Horror را نمایندگی میکنند . بنابراین نمی توان انتظار یک اکشن خشن را از آن داشت. هرچند بازهم در بازی عناصری از بازی های اکشن هم وجود دارد ولی در اکثر مواقع گرایش های بیشتری به بازی های سبک جدید همانند Amnesia و Slenderman دیده می شود . قسمت قابل توجه بازی به بخشی مربوط میشود که در آن , بازی از حالت اکشن محض خارج شده است. اکشن در بازی های امروزی به حدی از افراط رسیده است که در هر بازی می توان گوشه های از آن را دید. همین امر باعث شد تا حدودی زمینه را برای حضور سبک ها و بازی های دیگر همانند Amnesia که موفقیت خوبی هم به دست آورده اند فراهم شود دست کم برای تنوع . پس می توان گفت تا حدودی سبک ترسناک و جان به در بردن امتحان پس داده و شایستگی خود را ثابت کرده است.

 

:: موضوعات مرتبط: دانلود بازي , دانلودبازي هاي كم حجم , دانلودبازي هاي جديدوقديم , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی جدید ,



دانلود نسخه کم حجم KaOS بازی Final Fantasy XIII
نوشته شده در شنبه 10 آبان 1393
بازدید : 1467
نویسنده : داني

 

Final Fantasy XIII 1 دانلود نسخه کم حجم KaOS بازی Final Fantasy XIII

 

Final Fantasy XIII جدیدترین شماره از سری نام آشنا,قدیمی و پرطرفدار فاینال فانتزی است که برای Pc عرضه میشود , همانند همیشه بازی در سبک role-playing است و سازنده و ناشر بازی هم کمپانی Square Enix است. این شماره از بازی در سال های ۲۰۰۹ و ۲۰۱۰ برای دوکنسول Xbox 360 و ps3 عرضه شده بود و در حال حاضر نسخه PC بازی هم به تازگی منتشر شده. فاینال فانتزی ۱۳ از یک گیم پلی اکشن و سریع و از مکانیزم جدید با عنوان Crystarium استفاده میکند.

سری بازی های Final Fantasy همیشه بر داستان و شخصیت پردازی قوی استوار بوده اند که با تلفیق سبک RPG یک سری پر طرفدار را به وجود آورده .. قهرمان این شماره Lightning است. این بار او به دنبال خواهر گمشده خود می گردد و داستان از این جا شروع می شود. در اوایل بازی ما با Lightning و همراهش Sazh آشنا می شویم. در ادامه این دو نفر به چهار شخصیت دیگر می پیوندند و گروهی قدرتمند تشکیل می دهند. شخصیت پردازی این قسمت فوق العاده کامل و عمیق کار شده، طوری که در واقع با تمام شخصیت ها احساس نزدیکی خواهید کرد. در ادامه نسخه فشرده و کم حجم Kaos بازی Final Fantasy XIII با حجم ۱۲٫۵ گیگ به همراه تصاویر بازی آماده شده.


:: موضوعات مرتبط: دانلود بازي , دانلودبازي هاي كم حجم , دانلودبازي هاي جديدوقديم , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی جدید ,



دانلود نسخه فشرده بازی Farcry 3 + آپدیت و DLC
نوشته شده در شنبه 10 آبان 1393
بازدید : 1931
نویسنده : داني

632848 213934 front دانلود نسخه فشرده بازی Farcry 3 + آپدیت و DLC

 

Far cry ۳ در سبک اول شخص شوتر طبقه بندی میشود و ادامه دهنده شماره های یک و دو این بازی موفق و پرطرفدار است ، همانند نسخه های پیشین دارای یک محیط جهان باز یا OpenWorld است.به گفته ی سازندگان ، محیط این بازی ۱۰ برابر بزرگتر  از محیط فارکرای ۲ شده است.محیط بازی فارکرای ۳ از تپه ها و صخره های سنگی ، بوته ها و درخت های سرسبز تشکیل شده که در حین انجام بازی ، استفاده های زیادی از آنها خواهید برد به خصوص برای موارد و روند مخفی کاری.  در واقع رویه گیم پلی بازی بر محور محیط تعریف می شوند همانطور که گفته شد بازی در سبک جهان باز است و محیطی بزرگ که ماموریت های اصلی و فرعی در آن انجام می پذیرد. برای انجام این ماموریت ها و پیمایش در جزیره ، خودرو هایی در نظر گرفته شده که نسبت به نسخه ی قبل تنوع بیشتری دارد . همچنین برای گذر از رودخانه های ی موجود در این جزیره ، می توانید از قایق استفاده کنید.همه چیز برای پیاده سازی یک openworld خوب آماده است.Far Cry 3 دارای قابلیت Crouch نیز می باشد که به لطف آن و بااستفاده از محیط بازی ، می توانید مخفی کاری را اعمال کنید.در بازی از سلاح های متنوعی استفاده خواهید کرد همچنین سلاح سرد هم در بازی وجود دارد U به گفته ی سازندگان بازی ، با مقدار زیاد تیر برای سلاح گرم روبرو نیستید و برای این کار باید در محیط بازی گشت بزنید و ماموریت های فرعی را انجام دهید.اما قابلیت جدید و جالبی  در FARCRY 3 اضافه شده و آن ، Takedown است که چه درحالت ایستاده و چه در حالت نشسته ، انجام آن ممکن است. در مجموع برای اتمام مرحله میباید از ذهن خود بیشتر استفاده کنید که نسبت به سایر FPS ها کمی متفاوت تر است .با رعایت این نکته ، می توان بطورکلی این نتیجه را گرفت که گیم پلی این بازی چیزی بین مخفی کاری و شوتر کامل است.در ادامه لینک دانلود نسخه فشرده بازی که شامل جدیدترین آپدیت و تمامی افزونه های منتشر شده برای بازی است قرار گرفته.

 

 


:: موضوعات مرتبط: دانلود بازي , دانلودبازي هاي كم حجم , دانلودبازي هاي جديدوقديم , دانلود پچ و کرک بازی های جدید , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی جدید ,



دانلود بلک باکس بازی Sherlock Holmes Crimes and Punishments
نوشته شده در شنبه 10 آبان 1393
بازدید : 1448
نویسنده : داني

herlock Holmes Crimes and Punishments 1 دانلود بلک باکس بازی Sherlock Holmes Crimes and Punishments

 

بازی Sherlock Holmes: Crimes & Punishments بازی جدید سبک ماجرایی و پلیسی است که در این پست نسخه فشرده بلک باکس بازی آماده شده , کسی وجود ندارد که نام شرلوک هلمز را نشنیده باشد. شخصیتی بزرگ و محبوب که سر آرتور کانن دایل آن در داستان های خود و در سال ۱۸۸۷ خلق کرد. یک کاراگاه خصوصی اهل یورک شایر انگلستان که از هوش بسیار زیادی برخوردار است و از این موهبت برای حل مسائل جالب و پرونده های جنایی استفاده می کند. احتمالا فیلم ها و مخصوصا سریال های زیبا و خاطره انگیزی که شرلوک هلمز شخصیت اصلی آن ها بوده است را تا به حال مشاهده کرده و از آن ها لذت برده اید، اما این که خودتان بتوانید شرلوک باشید می تواند تجربه ای متفاوت باشد و احساس جالبی  را به شما بدهد!

 

:: موضوعات مرتبط: دانلود بازي , دانلودبازي هاي كم حجم , دانلودبازي هاي جديدوقديم , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی جدید ,



دانلود بازی Stronghold Crusader 2
نوشته شده در شنبه 10 آبان 1393
بازدید : 1367
نویسنده : داني

Stronghold Crusader 2 جدیدترین عنوان از سری بازی های سبک استراتژی (RTS) ریل تایم Stronghold است که توسط Firefly Studios ساخته و منتشر شده است. این بازی در ادامه نسخه Stronghold Crusader است که در سال ۲۰۰۲ منتشر شده بود , نسخه جدید بازی جنگ های صلیبیطرفداران این سری را به صحرا باز میگرداند تا باز هم تجربه ای جدید در سبک RTS را در قلعه های brutal knights و fiery Caliphs تجربه کنند. بازی همانند نسخه های قبل گیم پلی عالی خود را حفظ کرده و به آن وفادار مانده با این تفاوت که نیرو های جدید , نقشه های جدید و داستان جدیدی برای بازی تعریف شده.البته بازی شامل تصاویر خیره کننده و با کیفیت جدید گرافیکی هم هست ، رابط کاربری بازی برای کنترل بهتر جنگ ها بازسازی شده ، اثرات زیست محیطی حس میشود و تهدید محسوب میشود ، فیزیک بهتر و طیف وسیعی از پیشرفت در گیم پلی بازی قرار داده شده ، جنگهای صلیبی ۲ وعده ی  ارائه همان بازی اعتیاد آور برای دوستداران این سری است. ساخت قلعه های مختلف – طراحی پایگاه های بزرگ و استفاده از آنها به عنوان تله برای شکست دادن دشمنان از دیگر ویژگی های این بازی است . 

Stronghold Crusader 2 دانلود بازی 1 دانلود بازی Stronghold Crusader 2

 

 


:: موضوعات مرتبط: دانلود بازي , دانلودبازي هاي كم حجم , دانلودبازي هاي جديدوقديم , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی جدید ,



دانلود Dragon Age II نسخه فشرده و کم حجم Kaos
نوشته شده در شنبه 10 آبان 1393
بازدید : 1165
نویسنده : داني

Dragon Age 2 PC دانلود Dragon Age II نسخه فشرده و کم حجم Kaos

 
Dragon Age II بازی سبک اکشن و نقش آفرینی BioWare است که توسط ea در سال ۲۰۱۱ منتشر شد در این پست نسخه فشرده و کم حجم بازی برای دانلود اماده شده , ماجراهای بازی  بر اساس روایت و از زبان راوی داستان گفته میشود و شما در زمان گذشته به انجام بازی میپردازید و این شما هستید که با کارهای خود به به این افسانه شکل میدهید . Varric — راوی داستان — داستان بازی را نقل می کند : فشار وارد بر Hawke و خانواده ی او از سوی Darkspawn ها موجب میشود که آن ها به خانه ی قبلی خود پناهنده شوند . این اتفاقات در مدت کمی بعد از وفات یافتن پادشاه Cailan در جنگ Ostagar اتفاق میافتد . Blightland یکی از روستاهایی است که بعد از حمله ی Darkspawn ها نابود شد . در این افسانه هیچ نیروی تخیلی و یا توانایی خارق العاده ای وجود ندارد و تنها Hawke وجود دارد که شخصیت اصلی بازی است که از برادر خود یعنی Carver نیز باید محافظت کند و یک جنگجو و برادر Hawke یعنی Bethany که یک mage می باشد و مادر این دو .این تمام افسانه ای که شما باید آن را بازی کنید .

:: موضوعات مرتبط: دانلود بازي , دانلودبازي هاي كم حجم , دانلودبازي هاي جديدوقديم , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی جدید ,



دانلود Wasteland 2 | نسخه کم حجم BlackBox | گیگ ۲٫۵
نوشته شده در شنبه 10 آبان 1393
بازدید : 2038
نویسنده : داني

 Wasteland 2 دومین شماره از این عنوان است , اولین نسخه از این بازی در سال ۱۹۸۸ منتشر شده بود که در همان زمان نظرات گیمرهای بسیاری را در سبک نقش آفرینی (RPG) به خود جلب کرد گفتنی است که موفقیت‌های بازی در حدی بود که سایت IGN آن را جزو ۲۵ بازی برتر تاریخ بازی‌های PC معرفی کرد. این نسخه از  بازی توسط شرکت Deep Silver ساخته و طراحی شده است و InXile Entertainment آن را برای سیستم های کامپیوتری توسعه بخشید. سبک بازی نقش آفرینی است و زاویه دوربین از بالا (Isometric )  است . همانند نسخه اول بازی شما با آخرالزمان روبه رو میشوید, شما در این بازی گروه رنجرها را به عهده می‌گیرید. این گروه شامل ۷ نفر است که ۴ نفر آن را می‌توانید کنترل کنید. مدت‌ها پس از انفجار هسته ای، حال دوره‌ی جدیدی در حال وقوع است. رنجرها قبل از آن فکر می‌کردند که تنها بازماندگان این منطقه هستند، اما به تدریج با صاف شدن هوا و کمرنگ شدن گرد و قبار ناشی از تشعشعات هسته‌ای، آن‌ها سیگنال‌های واضح‌ تری را دریافت کردند. یکی از این سیگنال‌ها از طرف Agricultural Center است که درخواست کمک می‌کنند. آن‌ها مورد حمله‌ی موجودات آن منطقه قرار گرفته‌اند, شما در نقش و کنترل ۴ رنجرز در تگزاس و آریزونا هستید و به بیابان رفته و به بازماندگان کمک میکنید, در این راه باید دشمنان را نابود کرده و در طول بازی با چالش های فراوانی روبرو خواهید شد. در ادامه نسخه فشرده و کم حجم بلک باکس (Blackbox) بازی با حجم ۲٫۵ گیگ قرار گرفته.

 

Wasteland 2 Black Box 1 دانلود Wasteland 2 | نسخه کم حجم BlackBox | گیگ 2.5

 

:: موضوعات مرتبط: دانلود بازي , دانلودبازي هاي كم حجم , دانلودبازي هاي جديدوقديم , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی جدید ,



بازدید : 1901
نویسنده : داني

fifa 15 demo cover دانلود دمو بازی فیفا 15 برای FIFA 15 demo   PC , Xbox360

 
به تاریخ ۹ سپتامبر ۲۰۱۴ رسیدیم , تاریخی که وعده انتشار دمو یا پیش نمایش بهترین شبیه ساز فوتبال یعنی فیفا ۱۵ است , شاید در کشور ما هنوز pes پرطرفداترین باشد ولی مسلمل در چند سال گذشته پس حرفی برای گفتن نداشته و مغلوب فیفا شده شاید هم مغلوب عملکرد ضعیف تیم سازنده خود که گزینه دوم نزدیک تر به واقعیت است. به هر حال نسخه دمو , امسال با ۸ تیم در خود منتشر شده شامل : دورتموند , بارسلونا , لیورپول , بوکا جونیورز , پاریسن ژرمن , چلسی , منچستر سیتی و ناپولی . نسخه مربوط به کامپیوتر حجم تقریبی ۲٫۵ گیگ دارد و نسخه Xbox 360 هم ۱٫۶ گیگ که در ادامه لینک دانلود این دو نسخه FIFA 15 Demo برای دانلود آماده شده.

:: موضوعات مرتبط: دانلودبازي هاي كم حجم , دانلودبازي هاي جديدوقديم , دانلودبازي هاي psp,ps1,2 ,Xbox360 , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی جدید ,